Taxes - Ajuda per a l'emplenament telemàtic

Taxes - Ajuda per a l'emplenament telemàtic

Una vegada ha seleccionat el concepte corresponent a la taxa que desitja obtindre, s'obrirà un formulari per a omplir les dades. A partir d'ací els passos seran els següents:
 
1. Haurà d'omplir les dades del tipus de concepte sol·licitades en el formulari i polse Calcular TAXA. Quan haja obtingut la taxa polse Continuar i apareixerà un formulari per a omplir amb les dades personals del sol·licitant.
 

2. Un vegada emplenats els camps de manera correcta prémer "Generar model" per a obtindre un pdf amb les dades que hem emplenat.

3. En prémer en el botó "Acceptar", es mostrarà una pantalla amb dos passos.

4. El pdf ja es pot imprimir amb el botó "Imprimir", en visualitzar-imprimir aquest formulari apareix el codi de barres (que facilitarà la captació de les dades i el pagament per caixer automàtic en aquelles entitats financeres que tinguen habilitat aquest mitjà de pagament).

5. Pagament telemàtic: amb el botó de "Pagar" s'enllaça amb el Pagament telemàtic que li permetrà pagar amb Targeta o Càrrec en compte.

NOTA IMPORTANT: la realització del pagament telemàtic no implica la presentació del document. Haurà de presentar-se el justificant de pagament davant l'òrgan competent.

6. Pagament en entitat bancària: en imprimir  el model, ja el pot signar i portar a una oficina per a efectuar el seu pagament. I finalitzat el tràmit en l'oficina bancària, el document amb la validació bancària ja pot ser presentat per a la realització de la corresponent tramitació.