FGV col·labora amb Mans Unides en la difusió de la campanya 'La dona del segle XXI. Ni independent, ni segura, ni amb veu'

14/05/2019
FGV col·labora amb Mans Unides en la difusió de la campanya "La dona del segle XXI. Ni independent, ni segura, ni amb veu"

- L'estació de Mislata de Metrovalencia acull una exposició fins al pròxim 15 de juny que, posteriorment, es traslladarà a Bailén
- Aquesta col·laboració forma part de les accions de Responsabilitat Social Corporativa que fa l'empresa a través de Línia 0



Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) col·labora amb Mans Unides en la difusió de la campanya 'La dona del segle XXI'. En aquesta es destaca la situació de milions de dones que en l'actualitat no es poden considerar independents, ni segures, ni amb veu.

Com a part d'aquesta col·laboració que s'ha fet efectiva a través de Línia 0, s'ha instal·lat al vestíbul de l'estació de Mislata de Metrovalencia fins al pròxim 15 de juny, una exposició amb 12 panells que reflecteixen la situació de la dona en l'actualitat. Els diferents continguts mostren com una de cada tres dones no són com les imaginem.

'La dona del segle XXI' té com a finalitat reivindicar i conscienciar, per part de Mans Unides, la necessitat d'aconseguir la igualtat entre homes i dones perquè totes les persones, amb independència de la seua situació o lloc de residència, puguen disposar dels mitjans necessaris per a viure amb dignitat. L'enllaç de la campanya és el següent: consulteu ací

Posteriorment, la mostra es traslladarà a l'estació de Bailén, del 15 de juny al 15 de juliol. Al seu torn, dins de les accions de difusió previstes de manera conjunta entre FGV i Mans Unides els trens de Metroavalencia mostren en el seu interior la imatge d'aquesta campanya.

A més, Mans Unides ha elaborat un vídeo com a part de la campanya (consulteu ací) com a homenatge al treball de les dones com a motor de desenvolupament i promotores dels Drets Humans.

Mans Unides és una ONGD dedicada a l'ajuda, la promoció i el desenvolupament dels països empobrits. A més de reunir mitjans econòmics, Mans Unides duu a terme una tasca de sensibilització i dona a conéixer i denuncia les desigualtats que pateixen molts països, les causes i les possibles solucions. consulteu ací

Línia 0 és una iniciativa que parteix de la responsabilitat de l'empresa amb la societat, propicia un fòrum solidari, capaç d'atendre propostes sense ànim de lucre i que reporten un benefici al conjunt de la societat. Dins d'aquest tipus de col·laboracions FGV cedeix de manera gratuïta espais als seus trens i estacions per a donar a conéixer entre els viatgers aquest tipus d'iniciatives.

Arxius relacionats