La web del TRAM d'Alacant va rebre l'any passat més de 665.546 visites dels internautes

21/01/2019
La web del TRAM d"Alacant va rebre l"any passat més de 665.546 visites dels internautes

El portal del TRAM d'Alacant va rebre 665.546 visites durant l'any passat, la qual cosa suposa una mitjana diària de 1.823 entrades. El temps mitjà que cada internauta va romandre en www.tramalicante.es va ser de 2 minuts i 41 segons i es van visitar un total de 2.196.994 pàgines. La primera pàgina web del TRAM d'Alacant va entrar en servei l'any 2003, i es va modernitzar en 2008.

De totes les pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la consulta del planificador de trajectes. La van seguir els horaris, els plans de xarxa, les tarifes i els títols de transport

El registre més alt de visites es va produir el mes de juliol, seguit d'agost i desembre. El dia de més activitat del portal va ser el 25 de juny, amb 4.299 entrades.

La web del TRAM d'Alacant va rebre visites des de 137 països de tots els continents. Després d'Espanya, que aglutina el 85,50 % del total, 569.031, de tots els altres països figura de manera molt destacada el Regne Unit, amb 32.521 visites. A continuació França, amb 6.819; Alemanya, amb 5.082; Holanda, amb 5.010; Rússia, amb 4.734; Suècia, amb 4.490; Bèlgica, amb 3.540; els Estats Units, amb 3.031, i Polònia amb 4.041.

Entre aquests 137 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Islàndia, Lituània, els Emirats Àrabs Units, el Canadà, Nova Zelanda, Tailàndia, Colòmbia, Jamaica o el Iemen.


Canvi en els dispositius

Pel que fa als dispositius emprats a l'hora d'accedir al portal, el progressiu avanç dels sistemes mòbils ha enderrocat el, fins aquell any, lideratge de l'ordinador d'escriptori. D'aquesta manera, en 2018 l'increment del telèfon mòbil, del 27,17 %, i el descens del 16,18 % de l'ordinador d'escriptori han invertit la classificació, que mostra que el mòbil registra 222.770 moviments (57,72 %) enfront dels 134.668 de l'ordinador de taula (34,89 %). La tablet fa una reculada del 16,33 % i fixa els registres en 28.533 (7,39 %).

Xarxes socials

Com a complement dels serveis d'informació i atenció al client, TRAM d'Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els usuaris a través de les xarxes socials. El juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. Mitjançant aquest servei s'atenen i es resolen consultes, s'informa de les diverses activitats i esdeveniments organitzats per l'empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servei.

En Twitter, els seguidors, a 31 de desembre de 2018, van arribar als 2.557, amb 965 tuits emesos. Els usuaris que ho desitgen poden seguir TRAM d'Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante.

Pàgina FGV

D'altra banda, la web d'FGV, www.fgv.es , creada en 2003 i modernitzada en 2008 i 2015, va rebre 119.105 visites durant l'any passat. El temps mitjà que va romandre cada internauta va ser de 2 minuts i 27 segons i es van visitar un total de 314.515 pàgines.

De totes les pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de "Treballa amb nosaltres", pel que fa a convocatòries i a la situació en els llistats de les bosses d'ocupació temporal i el lliurament de documentació acreditativa de les bosses d'ocupació temporal.

El registre més elevat de visites es va produir el mes de juliol, seguit de novembre i setembre. El dia de més activitat del portal va ser el 12 de juliol, amb 1.889 entrades.

La web d'FGV va rebre visites des de 111 països de tots els continents, de llocs tan dispars com Mèxic, Colòmbia, Uzbekistan, Kenya, Malàisia, Guatemala, Lituània, Eslovàquia o l'Aràbia Saudita. Les visites majoritàries van ser des d'Espanya (108.007), el Regne Unit (1.819) i Alemanya (753).

Pel que fa a les xarxes socials, l'abril de 2017 es va crear el compte en Twitter @GVAfgv, que ha tingut fins a finals d'any 1005 seguidors, amb 102 tuits emesos.

Arxius relacionats