LLISTAT DE LES SOL·LICITUDS D'AJUDES DE REHABILITACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA 2016 I EL SEU ESTAT. NOTIFICACIÓ D'INCONVENIENTS

LLISTAT DE LES SOL·LICITUDS D'AJUDES DE REHABILITACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA 2016 I EL SEU ESTAT. NOTIFICACIÓ D'INCONVENIENTS

NOTIFICACIÓ D'EXPEDIENTS AMB INCONVENIENTS I EXPEDIENTS NO ADMESOS

En els següents enllaços pot consultar les llistes de l'estat dels expedients corresponents a les sol·licituds d'ajudes a la rehabilitació d'edificis de la convocatòria d'ajudes de l'any 2016, ajudes regulades en l'Ordre 5/2016, de 19 de maig, de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori (DOCV núm. 7790, de 25 de maig de 2016). Les llistes estan separades per províncies.

En aquestes s'indica per a cada expedient si consta o no tota la documentació, i en aquest últim cas, s'indica la documentació que falta per aportar. Per a aportar la documentació disposen d'un termini de DEU DIES HÀBILS, a comptar des de l'endemà de la publicació en aquesta pàgina web de les llistes.

Si no consten inconvenients en els expedients, s'entén que estan complets per a dictar la resolució que procedisca d'acord amb dret.

Així mateix, en les llistes consten les sol·licituds d'ajudes que han sigut no admeses, i el motiu de la seua inadmissió. Aquests expedients finalitzaran amb una resolució d'inadmissió.

Per a facilitar la recerca dels expedients, s'ha creat un motor de recerca personalitzada de les sol·licituds d'ajudes perquè la persona interessada puga localitzar directament el seu expedient i la situació d'aquest. Per a això haurà d'introduir-se la província, el municipi i el número d'identificació fiscal (NIF) de la Comunitat de Propietaris.

La publicació d'aquestes llistes en la present pàgina web té el caràcter de notificació als efectes de l'esmentada Ordre 5/2016, de 19 de maig, de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, i amb els efectes establits en la normativa reguladora del Procediment Administratiu Comú.

NOTIFICACIÓN DE EXPEDIENTES CON REPAROS Y EXPEDIENTES INADMITIDOS

En los siguientes enlaces puede consultar los listados del estado de los expedientes correspondientes a las solicitudes de ayudas a la rehabilitación de edificios de la convocatoria de ayudas del año 2016, ayudas reguladas en la Orden 5/2016, de 19 de mayo, de la Consellería de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio (D.O.C.V. nº 7790, de 25 de mayo de 2016). Los listados están separados por provincias.

En dichos listados se indica para cada expediente si consta o no toda la documentación, y en este último caso, se indica la documentación que falta por aportar. Para aportar la documentación disponen de un plazo de DIEZ DÍAS HÁBILES, a contar desde el día siguiente a la publicación en esta página web de los presentes listados.

Si no constan reparos en los expedientes, se entiende que están completos para dictar la resolución que proceda conforme a derecho.

Asimismo, en los listados constan las solicitudes de ayudas que han sido inadmitidas, y el motivo de su inadmisión. Dichos expedientes finalizarán con una resolución de inadmisión.

Para facilitar la búsqueda de los expedientes, se ha creado un motor de búsqueda personalizada de las solicitudes de ayudas para que la persona interesada pueda localizar directamente su expediente y la situación del mismo. Para ello deberá introducirse la provincia, el municipio y el Número de Identificación Fiscal (NIF) de la Comunidad de Propietarios.

La publicación de los citados listados en la presente página web tiene el carácter de notificación a efectos de la citada Orden 5/2016, de 19 de mayo, de la Consellería de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio, y con los efectos establecidos en la normativa reguladora del Procedimiento Administrativo Común.